powrót na stronę głównąo mnie  skontaktuj się ze mną

sobota, 10 września 2016

O mnie

Cześć, oto jestem. 


           Mam na imię Agnieszka. Urodziłam się w 1993 roku na śląsku. Była zima. Może dlatego źle znoszę upały, ale za to nie choruję zbyt często. 
Z upływem lat coraz częściej przekonywałam się, że bliżej mi do introwertyczki. Co nie znaczy, że cztery ściany, koc i kanapa to moi jedyni przyjaciele. :-) Lubię otaczać się ludźmi z dobrą energią i robić fajne rzeczy. Po studiach miałam zostać pedagogiem. Póki co, życie kieruje mną w zupełnie innych kierunkach. Od czasu, kiedy się przeprowadziłam tęsknię za górami, nie doceniałam ich, kiedy miałam je tuż obok. Po tym, jak jedyną rzeczą, którą czytałam była instrukcja obsługi telefonu, znów wróciłam do czytania książek; i to jedna z lepszych rzeczy, które mogłam zrobić. Nie pogardzę także dobrym filmem na sali kinowej lub w domowym zaciszu.
             W przyszłym roku zostanę żoną, dlatego wpadłam w wir ślubnych przygotowań jak na prawdziwą bridezillę przystało. Lubię gotować, piec, prasować. Relaksuję się przy tym. Chyba mąż będzie miał ze mną dobrze? Tylko łatać dziury w spodniach będzie musiał sobie sam, bo do robótek ręcznych nie mam cierpliwości. Marzenia mam proste - szczęśliwa, duża rodzina, (minimum) dwa koty u boku i dalekie podróże. Tak, chcę w końcu polecieć samolotem. 

Więcej dowiecie się w postach. 


  Skąd pomysł na bloga i po co tu właściwie jestem? 



                    Pewnego, wolnego dnia, wpadł mi do głowy (głupi, lub nie) pomysł - założę bloga. Tak! To świetny pomysł. Z mym lubym nawet podzieliłam się tą nowiną. Wsparł mnie. Jednak ja, musiałam się z tym przespać. Pospałam, przemyślałam, założyłam i tak oto jestem! Jednak zanim ten blog zaczął wyglądać jak wygląda (i tak nie do końca perfekcyjnie), to trochę włosów z głowy sobie wyrwałam i kilka łez złości mi popłynęło. Ciągle się uczę tego blogowego świata, ciągle coś zmieniam i dopieszczam. Wiele nauczyłam się ze strony vademecumblogera . Polecam początkującym i laikom, takim jak ja!
O czym będzie ten blog? Nie chcę ograniczać się do jednej tematyki. Jak to mówią wszystko wyjdzie w praniu. :-) Chcę się dzielić wszystkim tym, co mnie zainsiruje i co mnie otacza. Nazwa bloga uwolnione myśli mówi sama za siebie. :-)

 
Data założenia bloga: 10.09.2016

Dodawana treść i zdjecia na blogu, w większości, są mojego autorstwa. W innym przypadku podaję źródło.


Chcesz się ze mną skontaktować? Kliknij w kopertę poniżej. :)
kontakt

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się swoją opinią